دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 371
نویسنده : Admin

 

Alireza Ghorbani Parde Neshin دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین با بالاترین کیفیت
آهنگساز : مهیار علیزاده
این آهنگ تیتراژ سریال پرده نشین می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین :

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
گاهی تو را کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است
خون هر آن غزل که نگفتم بپای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است
بها کم است
سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

♫♫♫♫♫♫

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ سنتی , دانلود آهنگ علیرضا قربانی , دانلود آهنگ پرده نشین , دانلود تیتراژ , دانلود تیتراژ سریال , دانلود تیتراژ سریال پرده نشین , متن آهنگ جدید پرده نشین علیرضا قربانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: